Hop til hovedindholdet

Dometic Denmark A/S logo

3. Webinar: "Forhandlernes Eftermarked"


Dato og tid

Onsdag d. 8. september 2021 kl. 10:00 til 11:30

Tilmeldingsfrist

Tirsdag d. 7. september 2021 kl. 16:00

Sted

Online møde, , Online møde

3. Webinar: "Forhandlernes Eftermarked"


Camping Outdoor Danmark og BDO fortsætter succesen med 6 nye virtuelle branchedage.

                        

Vi fortsætter med seks nye Campingwebinarer, hvor vi sætter fokus på nogle af de udfordringer og muligheder, Du som Campingplads og Forhandler kan møde, - nu og i fremtiden.

Det er gratis at deltage som medlem af Camping Outdoor Danmark.


3. Webinar "Forhandlerens eftermarked"
 

Afholdes den 8. september 2021, kl. 10:00 - 11:30

I salgsafdelingen har mersalg været på dagsorden i mange år. Ekstraudstyr, tilbehør, finansiering og forsikring er alt sammen bidragsydere til bundlinjen. Men hvad med eftermarkedet? Det er på eftermarkedet at kunderne vælger din forretning til eller fra. Derfor skal du styrke din indsats her og sikre kundeloyalitet og øget indtjening. Webinaret viser hvordan Du får en økonomiske gevinst ved at knytte kunderne tættere til dit værksted/eftermarked og hvilke kort- og langsigtede indsatser du kan iværksætte, for at stå stærkere overfor den stigende konkurrence om kunderne.

Program:

Forhandlerens eftermarked – hvordan opnår du et mersalg,  bedre kundeservice, færre reklamationer.

I salgsafdelingen har mersalg været på dagsorden i mange år. Ekstraudstyr, tilbehør, finansiering og forsikring er alt sammen bidragsydere til bundlinjen. Men hvad med eftermarkedet?

Det er på eftermarkedet at kunderne vælger din forretning til eller fra.

Hvor bevæger forhandlernes eftermarkeder sig hen?. v/Rene Tønder, AutoInc.

  • Ændring i fremtidens kunders præferencer (bekvemmelighed, Outdoor vokser, van-life, etc.)
  • Hvad kan man lære af den fremtidige distributionsstruktur for personbiler
  • Fremtidige servicebehov (digitalisering og elektrificering. Brint?)
  • Nye forretningsmuligheder

Hvordan sikrer forhandlerne sig den økonomiske gevinst ved at holde fast i kunden ?. v Kim Quistgaard, Quistgaard & Partnere

  • Du skal styrke din indsats her og sikre kundeloyalitet og øget indtjening
  • Hvad er den økonomiske gevinst ved at knytte kunderne tættere til dit værksted/eftermarked
  • Hvilke kort- og langsigtede indsatser du kan iværksætte, for at stå stærkere overfor den stigende konkurrence om kunderne.

Serviceaftaler, - er det en del af løsningen ?. v/Michael T. Rasmussen. Holco

  • Fordelene/argumenter for kunderne, fordelene/argumenterne for virksomheden - på både kort og lang sigt.
  • Systemets (SAM) opbygning og hvordan (og hvor enkelt) det fungerer – hvordan oprettes en serviceaftale i samtalen med en kunde
  • Hvad gør SAM/HOLCO når aftalen er oprettet – all in one service – betalingsformer – administration

Mulighed for spørgsmål - afslutning og konklusion


Link for deltagelse sendes dagen før mødet afvikles.


 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >